Polityka prywatności
Jak zbieramy informacje
Informacje w Domestina są gromadzone wyłącznie poprzez bezpośrednie wprowadzanie danych przez naszych klientów lub z opcją logowania za pośrednictwem Google/Facebook otrzymujemy od nich nazwę użytkownika i adres e-mail.
Jakie informacje gromadzimy
Gromadzone przez nas informacje są następujące:
- Nazwy
- Adres
- Numer telefonu
Cookies
Pliki cookie to małe pakiety danych, które są wysyłane ze strony internetowej i przechowywane w przeglądarce użytkownika.
Domestina tworzy pliki cookie po uwierzytelnieniu użytkownika. Używamy plików cookie, aby wiedzieć, który użytkownik faktycznie wchodzi w interakcję z witryną.
Do czego wykorzystujemy informacje
Domestina wykorzystuje zebrane informacje do:
- Personalizacja interakcji ze stroną internetową
- Ulepszenie strony internetowej i usług
- Realizacja oferowanych usług
Dostęp stron trzecich do informacji o użytkowniku
Domestina nie rozpowszechnia/udostępnia/sprzedaje danych użytkowników stronom trzecim stronom trzecim. Dane osobowe użytkownika mogą dotrzeć do osób trzecich tylko w następujących przypadkach przypadkach:
- Użytkownik musi otrzymać wiadomość e-mail. Adres e-mail i imię użytkownika są wysyłane do Mailchimp, firmy, której używamy do dostarczania wszystkich wiadomości e-mail.
- Klient dokonuje rezerwacji i płaci kartą kredytową/debetową. Imię i nazwisko użytkownika, adres e-mail, adres IP i numer karty są wysyłane do Braintree, firmy, z której usług korzystamy do obsługi wszystkich płatności.
- W celu śledzenia/wykrycia błędów na stronie, adres IP każdego użytkownika może dotrzeć do Sentry, firma nie przechowuje adresu IP.
- Aby przeanalizować ruch na stronie, adres IP każdego użytkownika może dotrzeć do Google Analytics, adres IP nie jest przechowywany.
Bezpieczeństwo informacji
Domestina podjęła wszelkie niezbędne środki ostrożności w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych użytkownika.
Przechowywanie informacji
Dane użytkownika są gromadzone i przechowywane wyłącznie w formie cyfrowej na serwerach Domestina.
Jeśli użytkownik wyraził zgodę na otrzymywanie jakichkolwiek powiadomień od Domestina, dane tego użytkownika nie są automatycznie usuwane.
Jeśli użytkownik korzystał z jakiejkolwiek usługi w Domestina, dane użytkownika są przechowywane przez 10 lat (zgodnie z prawem) po skorzystaniu z usługi.
Jeśli użytkownik nie wyraził zgody na otrzymywanie powiadomień i nie korzystał z żadnych usług Domestina, dane użytkownika są usuwane po 6 miesiącach.
Dane osobowe z aplikacji o pracę, które nie zostały zatwierdzone jako część platformy Domestina, są usuwane po 3 latach.
Niszczenie informacji
Użytkownicy mają prawo złożyć wniosek do Domestina o usunięcie lub zmianę wszystkich danych osobowych. Aby rozpocząć, napisz wiadomość e-mail na adres info@domestina.pl.